SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Tuesday, December 20, 2011

F.R.I.E.N.D.S

setelah sekian lama,boleh plak tiba2 kena serang asma kann..actually memang ade asma ni sejak kecik lagi..masa kecik2 dulu memang everymonth kena pergi klinik..but dah lame sangat tak kena asma..last kena mase form 3 kot..so da around 3 years..join cheerleading, softball semua okay jea..so memandai laa buat conclusion sendiri ala2 doktor bertauliah yg asma tu da hilang..sekali puff, dia datang balik daa..antara punca asma udara sejuk, aspirin, alahan, keturunan dan tekanan emosi..yang tang tekanan emosi tu cam pelik sikit..tekanan emosi pon boleh buat asma ea??no wonder laa..haha..masuk hari ni dah 3 hari terlantar kat bilik sakit..tak larat nak naik bilik kat tingkat 3..then takut if kena serang asma lagi malam2, sape yang nak bawak turun..jawabnye campak jelaa..so,sepanjang 3 hari ni jugak laa, nurse2 tak bertauliah jaga..belikan makanan, bagi makan ubat, teman tido, sapukan vicks, macam2 la..terharu eden.. 
syaza : tanx sangat..kau dah banyak jaga aku 3 harini..belikan lunch, bubur nasi, teman g klinik, bawak barang aku, bagi makan ubat, everything laa..
sha : tanx jugak..teman aku g klinik, belikan makanan, sanggup tidur kat bilik sakit sebab nak teman aku walaupun keje banyak, sapukan vicks..tanx..
shaika : u pon, tanx sangat..teman and jaga i..bagi biskut..beli makanan..gossiping..
cahaya : tanx..sampai jea terus datang bilik sakit..sanggup tak balik bilik sendiri..teman tidur, makan sama2,jaga i..tanx..
megat : tanx sebab jaga aku dari kl sampai ke perak..dah sampai perak pon still risau pasal aku..sampai dah tak terkira berapa kali kau tanye aku okay tak..tanx kawan..
kiman : tanx sebab risau and ambik berat psal aku..teman makan sama2..meseg and call aku..siap post dekat FB bagai..tanx sangat2..
so, special tanx to syaza ridzuan, shaika nur nadwah, shahmiera roaslan, an nur cahaya, megat mus'ab, kiman, syamim nazida, hanif, mija, wanie, and semua yang terlibat..maaf dah buat korang susah and risau.. bagi nama2 yang tak tersebut, maaf..ramai sangat..still, tanx jugak kat semua yang risau and ambik berat..yang buat2 ambik berat and risau pon tanx jugak..yang langsung tak ambik berat or risau pon tanx jugak..i love you all ketat2..



No comments:

Post a Comment