SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Friday, March 2, 2012

misunderstanding

semalam, one thing yang tak berapa seronok nak didengar happen..(ape punya bahasa rojak laa aku guna ni)..ceritanya bermula begini..al kisah...taibb..al kisah maka tersebutlah kisahh..taibb..(okay fine, korang boleh baca blog orang lain daripada melayan aku merapu)..macam ni..semalam ada meeting english drama..masa tengah cari bilik tutor kosong, nampak kak yong dengan abang yong..(kak yong classmate aku, abang yong bf dia, classmate girl s*****l)..kebiasaannya kak yong lepak dengan mija, wanie and nisya..(semua geng aku) so dengan slumber badaknye (badak pon tak slumber macam aku), aku masuk laa bilik tutor tu sebab ingat dorang semua ada..rupanya ada kak yong dengan abang yong je..tapi abang yong tengah discuss english dengan girl lain..so macam pelik laa, relaks jea kak yong tengok abang yong lepak ngan girl lain..tak jealous ke..so borak laa dengan kak yong..tiba2, (suspens kejap), jeng jeng jeng, girl yang discuss dengan abang yong bangun and keluar cakap fon..tergerak hati nak tanya kak yong..dengan penuh confidentnya tanya kak yong, "kak yong, girl yang lepak dengan abang yong tu bukan s******h kan??(nama girl s*****l)"..and kak yong dengan muka tak bersalah menjawab, "tu laa s******h."..terduduk kejap aku..speechless..sah, mesti dah jadi misunderstanding..and i hate misunderstanding..(cakap omputeh kejap)..mesti dia ingat aku sengaja masuk dalam tu sebab tahu dia ada kat dalam tu and nak ganggu ketenteraman dia..ya Allah, aku tak pernah berniat macam tu walau sedikit pon..macam mana aku nak berniat macam tu kalau dia pon aku tak kenal..(memang dari awal lagi aku dah bagi tau kawan2 aku jangan tunjuk dekat aku mana satu girl s*****l sebab aku taknak jadi awkward)..tapi dia tak tahu aku tak kenal dia..so mesti dia ingat aku sengaja..sumpah aku tak sengaja and tak berniat langsung..aku memang tak nak kacau life diorang langsung lagi dah..ya Allah, tolong selesaikan salah faham ni..

p/s:in case if both of da person tiba2 terbaca blog aku yang merapu ni (walaupon harapan sangat tipis), aku mintak maaf dari hujung rambut smpai hujung kaki..seriously tak berniat jahat..

No comments:

Post a Comment