SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Tuesday, March 13, 2012

love kiman

title entry tempah maut..tak boleh nak kontroversi lagi..alahai..salah ke kalau sayang kawan??tak salah..tapi nampak macam salah sebab kawan tu lelaki??suka hati aku laa kawan aku..sibuk jea tau..last time, datang angin manja nak nangis kan, so kiman laa yang jadi tisunye..sebab dia yang tolong belikan tissue.. that time really need someone to listen to me..kenapa aku nangis??biarlah ia menjadi rahsia antara aku and kiman..kebetulan that night kiman ada kelas..so jumpa dia after dia habis kelas..cerita dekat dia about problem aku..then nangis ade laa dekat 2 jam..kesian kiman, blurr tak tau nak buat ape..tapi dia tak sedar yang dia dengar aku nangis pon dah banyak sangat dah membantu daripada aku nangis sorang2..takde feeling..and before kiman habis kelas, anep temankan kejap..walaupun that time dia actually nak pergi library, tapi since dia nampak aku and dia tau aku tak okay, so dia temankan aku until kiman dah habis kelas..anep yang nampak jea macam takde perasaan but at least he care about his friend..he know how to think about other people too..and that night jugak, siddiq pon join menceriakan suasana..(ape ayat tak boleh blah sangat ni)..ingat lagi ayat siddiq that night;
why must we cry because of one reason if we have a thousand reason to smile
then aku tanya dia;
what if i only have one reason to smile and now that reason has became the reason for me to cry
terus dia diam..but actually apa yang dia cakap sangat membantu aku..

anep, the one who look like takde perasaan but deep inside him, he really care..

kiman, the one who always there, whenever i need him..

dont you think im the luckiest person to have them as friends??because i did..

No comments:

Post a Comment