SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Friday, March 30, 2012

kisah malam kebudayaan

tolong, blog saya masih belum mati walaupun last update pon dah tak ingat bila..kekangan masa mebataskan saya untuk mengupdate blog saya sentiasa..puii..ayat pon berterabur..ada hati nak tulis ala2 sasterawan negara..pemusnah bahasa ada lahh..so last time ada malam penutup minggu kebudayaan dekat kolej..actually tak wajib pon datang..tapi sem 2 ni kitorang memang over semangat sikit..pantang ada majlis, ada la kitorang menempel muka..saje nak habiskan masa..and plus kitorang kan juara suara emas polident yang nyanyi lagu patriotik satu malaysia version suara emas..kena laa datang..(bluekk..)kalau ada majlis, tak sah kalau tak ada muka kitorang..and kalau ada kitorang tak sah tak tangkap gambar kan..so jom layan..


syamim, megat and kiman..aku ingat perempuan jea suka snap gambar dalam toilet..alahai..

bagi yang tak perasan, syaza ada kat belakang..over excited pulak muka dia..

aku dengan sha.. 

kiman and dominic..

megat and dominic, the star of the night..

megat, dominic and syamim..satu malaysia..

ikie spoilkan pose wanita melayu terakhir kami..

finally, ikie punya pose dah betul..

cik siti wan kembang..

puteri hang li po..

puteri sa'adong..apsal nama aku jea takde puteri??

all in black..

terasa kurus sekejap..(tak boleh perasan lama2)


jejaka melayu terakhir..(muntahh)



err, apakah??

muka tak boleh nak poyo lagi..padahal tumpan pegang jea..

kain sarung tu penting..

kami memang gila camera..tapi ada hikmah disebaliknya..one day, when we all far apart, these pictures will bring us together..one picture can have a million memories..
so, the end~~


No comments:

Post a Comment