SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Friday, March 2, 2012

jadi cover novel??

so, lecturer physics aku, sir mior nampak wallpaper fon aku..then dia tanya, kenapa guna gambar orang lain jadi wallpaper fon..blurr kejap aku..aku cakap laa tu memang gambar aku..then dia tak percaya..dia cakap dia pernah nampak adik dia baca novel and cover novel tu gambar yang aku guna untuk wallpaper aku tu..aik, bila pulak aku jadi cover novel ni??mimpi ke ape..then sir cakap nanti dia tanya adik dia ape tajuk novel tu..dua hari lepas dengan penuh semangat dia bagi tau kawan aku suruh bagi tau aku tajuk novel tu fiksyen 302..(ayat pon dah macam keling)..so aku pon search laa novel tu..



alahai sir..tang pisau tu jelaa yang same..buat suspens jea..baru jea nak bangga kejap jadi cover novel..adoiyaii..

No comments:

Post a Comment