SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Saturday, July 2, 2011

melepaskan rindu

melepaskan rindu kat sape???chopp ea..aku melepaskan rindu kat family terchenta yang dah agak lame laa tak jumpe after aku dipenjarakan kat kmpk ni..nahhh,im not telling that my life here sucks..is juz that how much fun is my life here, i still miss my family kan..so after dipujuk, my family pon decided nak datang melawat..bukan jauh pon..2 jam jea..dorang datang, and bawak aku klua tido kat hotel..


picnic kat bilik hotel..lame x rse msakan ibu..

makan macam orang kebulur..siap menambah lagi..ayah aku mengutuk pon aku tak sedar..


jalan-jalan cari breakfast..

menunggu hidangan breakfast kob0i..

tidur ngan adik2 sebab ade 2 katil jea..

finally, rindu terlerai jua..chehhh..yela..dat night gabung katil and then tidur ramai2..besttt..and dat night jugak klua jalan2 kat kampar..makan durian kat tepi jalan and manggis..the next day jalan2 kat ipon and sesat.. ahaks..miss and love my family alots..xoxo..

No comments:

Post a Comment