SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Tuesday, July 19, 2011

saya sayang awak

saya sayang awak..saya tak tahu awak sayang saya tak..tapi walauapun awak tak sayang saya, saya tetap sayang awak..saya selalu cakap kat awak, saya tetap sayang awak walau ape pun terjadi..saya tau ramai perempuan suka awak..and saya tak harap pon awak pilih saya dalam ramai2 perempuan tu..tapi kalau awak betul2 pilih saya, saya la orang yang paling happy..sebab saya sayang awak..

saya sayang awak..mungkin tak banyak kenangan kita tapi saya selalu ingat kat awak..setiap benda yang awak cakap, setiap benda yang awak buat, setiap lagu dalam mp3 awak yang awak pasang dalam kereta awak saya ingat..mata awak, rambut awak, mulut awak, cara awak cakap, cara awak jalan, cara awak drive, semua saya ingat..sebab saya sayang awak..

awak ingat tak first time kita jumpa,saya bagi tahu nama saya kat awak..and kita exchange number..happynye saya masa tu..lepas tu kita selalu keluar makan sama2..awak selalu tanya saya nak pergi mana..bile saya cakap tak tahu, awak akan bawak jea saya pusing2..tanpa arah tujuan..sebab tu saya sayang awak..

setiap hari saya doakan awak..saya doakan keselamatan awak dan kebahagiaan awak..saya doakan semoga awak jumpa perempuan yang dapat membahagiakan awak..saya doakan sayalah perempuan tu..tapi andai ditakdirkan saya bukan perempuan tu, saya tetap akan mendoakan awak bahagia dengan dia dan saya tetap akan sayang awak dari jauh..sebab menyayangi tak bermaksud memiliki..saya nak yang tebaik untuk awak.. asalkan awak happy, saya sanggup orang lain dapat awak..sebab saya sayang awak..

sekarang kita dah tak macam dulu..awak jauh dari saya..awak sibuk dengan kerja awak dan saya sibuk dengan pelajaran saya..awak selalu cakap, kalau saya ingat kat awak, saya mesti belajar betul2..sebab tu saya belajar betul2..kita dah tak selalu contact..tak selalu message,tak selalu call..tapi saya tetap sayang awak..sebelum tidur saya akan ingat balik semua kenangan saya dengan awak..sebab saya sayang awak..

saya sayang awak sebab awak adalah awak..saya harap suatu hari nanti awak dapat rasa betapa besarnye sayang saya kat awak..and pada masa tu, saya akan tetap tunggu awak..saya harap,walaupun saya bukan pilihan awak, awak tetap akan ingat semua yang pernah kita lalui..saya akan ingat semua tu..sampai bila2..sebab saya sayang awak..

No comments:

Post a Comment