SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Monday, July 11, 2011

majlis kahwin saya

tau tak, mengikut akta 174 program matrikulasi kementerian pelajaran malaysia, siswa yang berkahwin dalam tempoh program akan dibuang serta merta??so obviously la bukan majlis kahwin aku kan..saje je kasi gempak sikit walaupun tak jadi sangat..lagi pon aku tak gatal nak kahwin lagi..kite enjoyy..so, ni majlis kahwin sedare lecturer aku..and group koko kami kena buat khidmat masyarakat kat majlis kahwin ni..bukan buat ape pon..juz bagi bunga telur and cuci meja lepas dorang makan..tapi agak penat since dari pagi sampai petang.. rase cam lebih kurang nak putus jugak laa urat2 saraf and akar2 tunjang ni..

muka mengantuk sebab bangun awal..bak kata mija, muka aku memang macam ni time ngantuk ke tak ke.. memang laa..dah aku bukan ben10 boleh ubah2 muka..adoii..

dalam bas..mase nak pergi sempat laa berposing..mase balik semua dah berpusing sebab penat.. pengsan terus..

mase sampai kat majlis bersama miss mas aida..

berposing sebelum dikerah menjadi buruh paksa rela..

taklimat ringkas dari encik farid..

sempat bergosip before start keje..

melantak sebagai alas perut sebelum start kerja..alas perut la sangat..

mengisi paper bag dengan bunga telur..takde la banyak sangat..agak2 berpeluh ketiak jugak la nak menghabiskan semua..

satu untuk awak, satu untuk saya..datu untuk awak, dua untuk saya..last2 habis telur..

nampak tak pengantin 2??tak nampak pendek umur..buat2 nampak jea..yela..bukan family aku pon..kang kalau aku pergi depan semangat sangat laa plak..dah la pakai tshirt kuning..nanti dorang ingat budak terlepas dari BERSIH 2.0 plak..

No comments:

Post a Comment