SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Wednesday, July 6, 2011

dah takde kerja sangat

0laa..actually entry post 2 macam tak tepat sangat jea..bukan takde kerja sebenarnye..kerja berlambak sampai tak tau nak start dari mane..and since semua kerja 2 dibuat secara paksa rela, so takde la semangat berkobar-kobar sangat nak buat kan..bile benda yang kite memang suke baru la dengan penuh semangatnye nak buat..orang tak suruh buat pon kite dah buat..same goes with me..dah memang aku minat seni and lukisan, seni jelah yang boleh menarik minat aku..so here are some of my arts..

this one dari platik tissue mija..

bugs bunny..

mickey mouse

spongebob's gary..me0ww..

minnie mouse

ni pon dari plastik tissue mija

spongebob ngan plankton

erk,undefined..ni dari wallpaper fon mija..

ni pon wallpaper fon mija..

ni pon jugakkk..

yang ni ponnnn..

ni dari pencil case mimi..

tinkerbell

again
and again

so, mesti korang wonder kenapa tinkerbell takde muka???so that my kelemahan.. aku tak reti lukis muka orang..so daripada aku lukis then merosakkan everything, better tak payah kann..so how was it?? okay tak?? aku tau its not that g0od..but at least okay laa jugakk..ade bakat jadi arkitek tak???(takde kaitan pandai lukis kartun ngan jadi arkitek)..tadaaaa..

No comments:

Post a Comment