SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Tuesday, July 12, 2011

fire drill pakai kain sarung

al kisah lahh tetibe malam ni kolej aku nak buat latihan kebakaran plak..aku tengah study kat bilik mija kat aras 2..bilik aku kat aras 3..mija dah cakap mungkin malam ni ade fire drill tapi sebab mungkin, so takde la aku nak kalut sangat..dah la biase aku pakai shorts jea tapi malam ni tetibe nak jadi perempuan melayu terakhir, aku pakai kain sarung..sambil buat assignment, text ngan one of my friend, guy and student KMPk jgk laa.. then tetibe dia text cakap "damn, fire drill da start"..dat time kat kolej perempuan takde pape lagi..ape lagi, terus melompat aku lari balik bilik sebab nak tukar kain..kot2 kalau kena berkumpul kat padang, takde gile aku nak pergi ngan pakai kain sarung..ape lagi, lari pecut 100m laa jawabnye..satu tangan terkial-kial pegang kain sebab dah tercabut..free show je kat situ nanti..sampai bilik, tukar pakai seluar then siren bunyi..relax je lagi sebab dah tau..then tetibe bekalan eletrik dorang putuskan..bajet nak bagi real laa.. ha baru kalut semua..dah terjerit jerit dah sebab gelap..berkumpul kat bawah blok..check kehadiran..bomba dah datang dengan lori bagai..then tetibe fellow cakap okay boleh naik ke bilik masing2..tak ke hangin satu badan namanya..2 je???memang terbaik laa fire drill ni weyh..
p/s : sory..dis time takde pic sebab gelap..jap gi nampak kak limah plak xke niaya jea..

No comments:

Post a Comment