SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Tuesday, January 3, 2012

new year trip

h0laa..happy new year eberybodehh..sorry, terlambat sudaahh nak wish..macam ade orang kesah plak aku wish lambat kan..berlagak macam semua orang tunggu aku wish laa kan..biasalah..minah ini sentiasa kelam sendiri.. kelam kabut namanya..hehe..new year dimana??di ulu yam..zass~~

konvoi wish club..ade laa dalam 10 bijik kereta wish..pilih2..dah macam hot wheel car aku tengok..

sesi kambus mengambus..ape kata kambus jea sampai habis..senang cerita..balik rumah buat tahlil..XD

makan time..yummy..steak okay..

wah, ade paparazzi snap pic gitew..(muntahh)

sape hilang anak..upin ipin version real punye..

antara yang join konvoi new year..

asal muka aku jea, bukak nursery..tu baru 3..yang lain2 ntah kemana..

ini kesejukan namanye..bukan main osom..

puteri cendawan..dulu pelampung pakai tiub tayar jea..anak2 zaman sekarang..

sempat pose with tera darina before balik..ala2 model keropok monie giteww..

so, cerita dia keluar rumah pukul 7 pagi sebab takit ramai orang and balik pukul 7 malam..ada laa dekat 10 jam aku berendam dalam air tu..dah macam badak berendam dah..nasib baik badak ni comel..(bluekk) ouh2, lupe nak cakap pasal azam tahun baru..perlu ke??perlu2..azam tahun baru, nak dapat result okay and sambung degree..aminn~~kos ape??kosmetik kot..haha..tak lawak pon..daa~~



No comments:

Post a Comment