SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Tuesday, January 3, 2012

penang trip

ampun tok, mak, ayah, nenek, moyang, ni lagi satu post lapuk..bukan salah aku..aku tunggu aunty aku upload gambar..baru aku boleh post..trip ni dah lama..exactly minngu aku dengan shahril 'putus'..that time memang macam mayat hidup laa..seminggu nangis non stop and langsung tak makan sampai ibu pon ingat aku sakit..call ibu nangis2 cakap tension..ibu pon plan dengan kawan2 dia konvoi pergi penang..release tension katanya..

sampai jea terus buffet sushi..terbaik~~

ibu, wawan, papa, abang, and aku..terra dengan amirul kat belang interframe jea..

bersama kanak2 riang..

mandi time..

seronok sampai lupe masalah kejap..tapi kejap jelaa..=.="

aku, tera and aunty linda..

water splashh..

dibuli oleh kanak2 riang..



aku, ibu, aunty bai, aunty linda..kamilah wondergirls..bukan wonderpet ea..

nasi kandar time sebelum balik..me with my mom, tera with her mom..

ingat lagi, before pergi trip tu memang dah decide tak nak balik kmpk lagi dah..that time memang dah lost hope..call megat nangis2 sampai megat pon speechless sebab aku nangis teruk sangat..but finally balik jugak since dah nak habis pun dekat sini..tahan jelaa..and sampai sekarang still bertahan..part yang seronok okay laa..part yang tak seronok yang part dehydrated sebab tak makan seminggu sampai pengsan..pfttt~~ ape nak jadi ameera..ok daa..ch0w~~



No comments:

Post a Comment