SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Saturday, January 12, 2013

am i the only one

tak tau laa kenapa dunia blogger ni sangatlah yang amat tak serasi dengan aku..susah bebenor nak update even sekali sehari padahal orang lain boleh je ha nak update berkali kali sehari..ade je alasan tak boleh nak update..tak de benda nak cerita la, malas nak type laa, line slow macam haram laa, banyak assignment la..so end up bersawang laa blog ni jadi khazanah alam..tu laa, orang ada blog kita pon nak ada blog jugak..bajet nanti boleh cakap dek non pon hado..kau hado??haa sekarang padan muka kau..tak sedar diri yang memang sejak azali pemalas.. 

but then now bile bukak blog balik rasa macam ramai pulak yang jarang update blog ni..tinggal berapa kerat je..kenapakah??dah jadi trending ke tak update blog??ke semua pon da ketandusan idea??(hambek kau, ketandusan katanya) so aku tak kesorangan laa kan..yang beberapa kerat yang selalu update pon biasanya yang cerita pasal gosip artis, yang ada online business, blogger yang dah famous and ramai follower, and yang jenis lahir je terus mengadap komputer..bagi golongan yang low profile macam aku ni memang takde laa orang nak peduli kalau aku tak update pon kan..

memandangkan dah banyak yang aku mengarut kat sini, konklusinya nak cakap bukan salah aku tak update blog..salah jari aku yang malas nak type and otak aku yang malas nak fikir ape nak update..(so end up senang cerita salah aku jugak laa tu kan)



as usual end up story dengan gambar yang takde kaitan..ade aku kesah??


Lots of Love
AMEERA ROSLAN












1 comment:

  1. Tutup lah aurat. Kita ni melayu beragama islam. Sayang agama kita. Jangan sampai agama lain meludah mencaci agama kita. Sedih tengok umat islam yang masih jahil dalam agama. Allah swt maha pengampun dan adil bertaubat lah sebelum terlambat. Kita tak tahu ajal maut esok atau lusa mungkin kita tak sempat bertaubat. Perit dan besar azab Allah dekat neraka kita tak rasa lagi. Walaupun sebesar zahrah dosa yang kita lakukan tetap ada balasannya. Kecantikkan di dunia hanya sementara, kita hanya meminjam ciptaanNya. Ingat lah sementara kita masih hidup di dunia. Ingat lah bahawa Allah itu sentiasa memerhatikan kita. Semoga dibukakan pintu hati taubat , salam muslimat.

    ReplyDelete