SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Wednesday, January 16, 2013

aku wanita


ni aku nak cerita apa yang aku rasa..mungkin tak semua wanita rasa benda yang sama tapi aku selaku salah seorang wanita nak cerita ape aku rasa (walaupon ramai kawan aku cakap aku lelaki..pfftt..)..mngkin ada jugak yang rasa benda yang sama kan..

aku rasa hati seorang wanita ni senang sangat tersentuh or jatuh hati bila ada orang yang ambik berat pasal dia..(sape setuju angkat kening ala2 ziana zain)..contohnya kalau kau tengah sakit and then ada orang nak tolong mesti rasa terharu giteww kann..and plus cara dia tolong pon macam berjaga2 and hormat kau..
macam kalau aku sakit, and one guy ni mintak izin nak pegang perut aku and tengok aku sakit kat mane..kalau dia main sentuh je memang kena backhand laa kan..or bila tidur ramai2 and kau cakap kau sejuk, dia bangun tutup aircond..or at least dia tanya kau kenapa kau sakit, or kenapa tak makan pon dah cukup buat kau rase tersentuh..tipu laa kalau cakap tak rase pape..

wanita jugak senang jatuh hati bila seorang lelaki tu cepat mesra dengan dia..macam baru je kenal tapi perangai that guy yang friendly, happy go lucky, gila2 akan buat kita rase cepat selesa..so senang nak borak, nak bercerita, lepak same..(sape setuju angkat kaki gaya misha omar)..

wanita jugak suka bila lelaki menyakat dia (tambah2 kalau memang dia suka lelaki tu)..macam kau selalu pandang lelaki tu masa dia bercakap or bercerita tapi lelaki tu langsung tak pandang kau balik, so kau expect dia tak perasan kau pandang dia..tapi sebenranye dia tau kau pandang dia and saje je nak menyakat kau..at one point bile dia ade peluang kenakan kau, dia akan kenakan kau and maybe dia akan cakap something macam "pandang laa..kenapa tak pandang..tadi nak pandang sangat kan" and kau pon segan sorang2 sebab dia tau kau pandang dia macam nak telan tadi..

ada seorang hamba Allah ni, tanpa dia sedar dia dah buat aku cepat menerima kehadiran dia..walaupun setakat kawan je, tapi aku seronok..sebab aku wanita..







Lots of Love
AMEERA ROSLAN



No comments:

Post a Comment