SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Tuesday, February 14, 2012

i have make up my mind

mak oi..tak pernah2 aku ambik masa lama gila and concentrate gila berfikir untuk buat keputusan.. biasa pakai hentam sajalah ape pon..macam fikir something antara hidup dan mati (dah start dah ayat hiperbola dia).. ni untuk masa depan jugak kan..so, apa yang aku actually fikir sangat ni..aku nak further study dalam architecture..actually memang since kecik pon dah aim nak jadi architect pon..sebab sangat suka drawing and design..but terpaksa padamkan niat tu sebab mom suruh sambung dalam IT..so masa apply UPU after SPM, first choice letak diploma science computer..dapat kat UITM jengka..tapi tak pergi pon..end up kat matrik jugak..so now again nak kena isi borang UPU..(yang ambik masa lama gila and banyak gila soalan yang boleh buat anda gila) time2 macam ni mula laa nak mengarut..sebab banyak sangat choice nak pilih..(ada jugak yang aku ambik course surirumah sepenuh masa jap lagi ni)..so this time aku memang nak sambung degree dalam architecture..and alhamdulillah mom pon tak bantah..tanx mom..so here i go..



so, this is my dream..wish me luck..i will do everything that it takes to achieve it..no matter what happens after this, its because of my own decision..i would't blame the others..(nak jadi arkitek kena bajet speaking kejap)






No comments:

Post a Comment