SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Sunday, February 12, 2012

dinobat jadi ratu??

title kasi gempak siket..sebab blog pon dah bersawang, berhabuk, berulat dan segala ber lagi laa..dah lama gila tak hapdate ni..tak bernafsu..so, since tengah ada story hot ala sentap gitew ni, baik post dulu..(ayat bombastik sangat ke??sebab cerita takde laa gempak sangat pon sebenarnye)
so semalam ada dinner dengan alumni kolej..dorang ada reunion and dinner..but tak semua student join laa..since sha nk pergi, so aku ngan ikie teman laa..and plus bosan jugak takde benda nak buat kat bilik..(megat alam sengketa balik rumah..so takde yang nak ajak lepak)..tema korporat..maka geledah lah segala almari yang ada nak cari baju..mix and match jelaa..then bile sampai tengok semua rilex pakai baju kurung jea..hawau betol..dah segan nak masuk..tapi alang-alang dah sampai, masuk jelaa..relax, cool, buat muka toya..then sampai laa dia announce king of the night..doctor babe..(nasib baik dah kahwin)..so masa nak announce queen tu nak jugak tengok sape jadi queen kan..sekali nurul ameera..dalam hati, ramai lagi kot nama ameera..common sangat nama tu..macam tak logik plak kalau aku kan..diam jea..binti roslan..aik, takkan nama bapak pon sama kot..meja 17.. sah aku..dah laa semua dah pandang meja aku..pengarah pon dah tunggu atas stage..muka dah pucat, tangan kaki semua dah menggigil..naik laa jugak stage tu..memang boleh masuk hari ini dalam sejarah..hampeh betol..
datang meja, rupanya siddiq dah tau aku jadi queen..sebab dia datang lambat..and masa dia daftar, kakak kat meja daftar dah tanya dia nama aku..monosodium glutamate betol laa pak cik tu..bukan nak bagi tau awal2..boleh jugak aku menyorok bawah meja ke, belakang kerusi ke..apapun, aku bersyukur..alhamdulillah..

muka bahagia..

kain kuning tu sebenarnya selendang queen..(dah macam nak pergi berbomoh plak)

dengan siddiq..(saya bukan pendek, cuma tak cukup tinggi)

queen apakah??(pang penampar sebijik bagi sedar)

siddiq sangat control..

haaa..inilah king yang double size the queen..(memang rasa macam dibawah 'naungan' king) dalam bayang2 dia pon boleh menyorok kot..(ayat hiperbola) bukan salah aku tak cukup tinggi, salah dia terlebih tinggi..

salah seorang abang alumni..

p/s : maaf kualiti gambar yang tidak memberangsangkan..

No comments:

Post a Comment