SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Wednesday, September 14, 2011

sambutan hari raya kolej version

i know, the title is so like dah basi okey..but ada aku kesah..kalau agak-agak nak kisah sangat, pergi keluh kesah bersama kak esah..okay,takde kaitan..whatever..so , at first ingatkan bosan..because we are big girl now and big girl tak sambut raya macam budak2..so ape jea nak buat masa sambutan raya tu kan..membazir air liur jea duduk ternganga kat dewan 2..tapi memikirkan makan free and save bajet dinner, aku gagahkan jugak kaki ni pergi majlis 2..


sempat pose lepas majlis..




ada kesilapan tema disitu..orang sambut raya, aku sambut chinese new year..1 malaysia..

pedulikan emosi melampau aku..

makan free..

hadiah separuh je 2..lagi separuh tak muat tangan..

kami dan hadiah..

so,for those yang was like hadiah ape 2 (walaupun hakikatnye takde orang tanya pon) but still aku cakap jugak..hadiah 2 sebab kitorang menang buat kad raya..if nak tahu kisah aku menggunakan kuasa veto dengan memaksa mija and wanie join aku buat kad raya 2, klik sini..daa~~

No comments:

Post a Comment