SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Tuesday, August 16, 2011

pertandingan buat kad raya kolej

so, aku, mija and wanie join pertandingan buat kad raya tadi..yang semangatnye aku.. mija ngan wanie jadi mangsa aku..paksa rela..sebab satu group kena ada 3 orang..padan muka dorang dapat kawan gile seni macam aku ni..hamekk kau..

tekun..

awal2 memang tekun..

kena marah kat aku sebab sempat pose..

mija tekun sebab takut kena marah jugakk.

tak sempat pandang camera pon..

tugas aku, melukis..

sampai ke lantai sebab meja kecik sangat..

inilah hasilnya..

ketupat asyik berpusing sebab juz ikat dengan benang..

hasil idea aku dan penat lelah mija and wanie..

bersama hasil karya kami..

setelah sejam, maka terhasillah kad seperti yang tertera..ahah..puas hati laa..menang kalah adat competition.. asal aku puas sudah..kalah pon takpe..tapi kalau menang rezeki laa kan..daa~~





No comments:

Post a Comment