SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Saturday, June 9, 2012

yaeba trends in japan

so, pagi tadi went for watsons you awards audition..don't ask me anything about it..bukan nak cerita pasal tu pon..masa audition, met this one chinese girl..cantik sangat..dah macam model..nama dia chelsea..yeah, chelsea.. nak aku ulang balik??chelsea..ok dah..menyampah pulak dok ulang banyak2 kali..so this girl, masa mula2 nampak aku as usual aku akan senyum..dia nampak aku senyum terus dia datang and cakap kat aku, "hey, did you do your teeth??"..speaking gitew..aku paham lew..cuma blurr sebab tak faham maksud dia..buat ape??gigi aku original dari ladang..apa maksud dia..so dia cakap laa now dah jadi trend dekat japan orang implant gigi taring..what the fish??they actually pay to get their teeth like me??whoahh..and aku kat sini pening2 macam mana nak betulkan gigi aku sebab dah tak boleh nak betulkan??apa masalah dorang??ke aku yang masalah??

gigi dah cantik pergi tambah taring plakk..


dorang gam artificial teeth on natural teeth dengan non-permanent glue so that nampak lagi panjang macam taring..motif??sebab lelaki jepun cakap girl with these imperfection looks more cute..tak percaya baca kat sini..wahai lelaki2 jepun di luar sana, taring saya original..tak pakai gam uhu..masuklah meminang..

gigi taring asli..tak pakai uhu or polident..

so sekarang, aku yang tak bersyukur ke dorang yang tak bersyukur??

3 comments:

  1. Actually kat malaysia pulak ramai nk ilangkan gigi taring semua pakat buang n pakai braces

    ReplyDelete
  2. thats why laa..malaysians are weirds or japanese??XD

    ReplyDelete
  3. ye la...sy pun sama gigi taring tp bhgn depan mcm ke dlm... patutla cm agak ramai org jepun nk jd kwn sy..n ade yg ingat sy nie jepun or mix...sy ingt nk betulkn jgk gigi..

    ReplyDelete