SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Friday, June 15, 2012

shortlisted untuk casting filem

jangan pedulikan tajuk yang saja nak mintak perhatian lebih tu..nampak sangat laa tak cukup kasih sayang..tu laa dulu time kecik aku nak jadi sailormoon mak aku tak bagi..sekarang mula la nak perhatian lebih..(okay, takde kaitan)..so, masuk bab entry this time..tadi tengah seronok korek hidung sambil baca novel, (tak senonoh punye anak dara), aku dapat mesej..lately fon ni aku tak dapat bezakan silent ke tak..sebab langsung tak berbunyi..(ayat sedih nak cakap takde orang contact laa)..dengan malas and takde semangat sebab biasanya kalau ada mesej pon mesti dari ayah angkat aku yang warna biru (celcom) cakap pasal kolony atau bola..mesej dia berbunyi lebih kurang camni laa :-

amy, can u come casting tomorrow at bla bla bla damansara at 12-2pm..u're shorlisted for a malay cinema movie..shoot in july..from GB talents..

perghh wa cakap lu..kembang hidung boleh muat treller 10 biji tu..(hiperbola melampau)..tapi tak tau laa..aku tak pernah pulak berminat or tefikir nak berlakon or yang sewaktu dengannya..if suruh aku pilih antara berlakon and modelling, aku pilih modelling..and if suruh pilih modelling and melukis, aku pilih melukis.. for me, aku buat modelling pon for fun..tak pernah terfikir nak buat for life..takde life aku nanti..half an hour later, dapat lagi satu mesej yang berbunyi :-

please come casting for excel8 tvc tomorrow at bla bla bla damansara perdana cz u have been shortlisted..

seriously ni prank ke ape??ke dorang salah hantar mesej..malas aku nak ulas panjang..dapat mesej memang excited..tapi nak pergi memang tak laa..bagi aku mesej cakap aku dah terpilih masuk upm course architecture..konfem aku melompat sampai roboh katil..

p/s : moral of the story, i love drawing more than everything in this world..one day i will share my drawing with you guys..





No comments:

Post a Comment