SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Friday, May 4, 2012

interview bachelor of architecture

so, selamatlah aku menjalani interview dekat upm untuk course bachelor of architecture pagi tadi..pheww.. selesai satu beban..actually bukan beban pon since aku memang nak sangat sambung archi..tapi sebab kelam kabut tu yang jadi beban..nanti aku story plak macam mana kelam dan kabutnya aku nak pergi interview tu..sekarang nak story pasal interview dulu..daftar pukul 8 pagi..aku dah tercongok kat sana pukul 7.15 pagi..amacam??nampak tak semangat dia..ahah..tunggu syaza..semua candidate untuk landscape..ada 5 orang jea budak archi..then start ujian lukisan..sejam..boleh duduk kat mana2 jea and lukis landscape yang anda nampak..perghh..saya budak archi..ada yang lukis pokok jadi klcc jap lagi ni..lukis laa jugak..then sampai laa part interview yang bagi aku sangat seronok..

me : assalamualaikum..
interviewer 1&2 : waalaikumsalam..duduk..
me : (duduk and pass cert dengan pertfolio)
interviewer 1 : amboi..baru lagi sketchbook ni..
me : ha'ah..semalam baru buat..(jujur gila)
interviewer 2 : awak buat semua ni dalam satu malam??(banyak laa jugak aku sempat buat)
me : ha'ah..saya tak tido sampai pagi..
interviewer 1 : wahh..kalau saya dah pengsan dah..
me : terpaksa laa..tu pon saya baru sampai dari kelantan pukul 12 tgh malam semalam..
interviewer 2 : ouh..ceritakan pasal diri awak..
me : bla bla bla..(panjang sangat pulak)
interviewer 1 : can u sing??
me : yes..but im really nervous right now..i dont think its gonna be great..
interviewer 1 : its ok..i just want to ohear u sing..
me : okay..but can u make sure that i will get in if i sing??
interviewer 1 : wow..girl, u really bold..i like u..seriously..but the final decision is based on ketua jabatan..
me : so, should i sing to the ketua jabatan also??
interviewer 2 : haha..seriously girl we really like u..u can even bargain with us..u are the first one who bargain with us..
me : i just really want to get in..do u still want me to sing??
interviewer 1 : yeahh..
me : (singing to this is me)
interviewer 1 : do u know why i ask u to sing??
me : to see my level of confidence??
interviewer 1 : yes, exactly..
me : so what do u think??
interviewer 1 : i cant say anything more..u really got the confidence and really determined to get in..i'll hell to forward your name to ketua jabatan..i really like u..
me : thank you soo much..


during drawing test with syaza..

so, serba sedikit tu laa cerita dia..tak expect plak nak kena nyanyi masa interview..kalau tau semalam dah pergi jamming ke karaoke dulu..and disebabkan terlampau nervous, cakap pon dah macam ngan kawan jea..main lepas je laa..nasib baik interviewer tu sempoi..mintak2 laa dapat..XD


No comments:

Post a Comment