SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Thursday, May 31, 2012

blogger pemalas

ho ho ho..saya sangat malas nak update blog saya..ada sape2 nak tolong updatekan tak?? serious 24 jam sehari 7 hari seminggu 30 hari sebulan 365 hari setahun (hamboi, terover plak) aku menhadap lappy tapi keinginan dan kerajinan untuk menghapdate blog terchenta ini sangatlah tipis..tak tau laa kenapa..maklumlah, sekarang busy..busy body namanya..padahal every second mesti ade jea something happen yang boleh digossipkan kat blog ni tapi kalau laa blog ni boleh update automatik kan bagus..tak payah laa memenatkan jari nak type panjang lebar..jari dah laa kontot..nak type pon susah sebab jarak huruf jauh2..okay, stop until here first..since dah lama sangat aku tak update blog ni, so aku akan tebus balik sebab ada laa a few story yang ala2 box office gitew..(tumpang lalu nak perasan diva jap)..wait for next update..see uolls..

No comments:

Post a Comment