SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Thursday, April 19, 2012

last day of kuliah

last published on 8th april..today is 20th april..aku salah tengok calendar ke memang dah almost 2 weeks aku langsung tak update blog??sadis betol..alasan cliche, busy exam..busy mengalahkan perdana menteri..padahal orang bilik sebelah pon tak perasan kewujudan aku..adehh..dah la last day of kuliah pon dah almost 2 weeks dah lepas and sekarang baru nak cerita..macam lah aku kesah sangat kan..nak baca, silakan..tak nak baca sudah..so last day kitorang satu kelas plan pakai jubah..(obviously la perempuan jea, alahai)..so after kelas tangkap gambar..konon for the last time untuk kenangan..macam tak boleh percaya jea part last time tu sebab semua pon pantang tengok kamera, mesti nak interframe muka..









part yang tak boleh blahnye kitorang tangkap gambar kat dataran pukul 12 tengah hari..memang dah macam barbeque dah semua..sanggup berjemur tengah panas sebab kononnya lighting cantik..hampeh..end up bile dah panas sangat, continue tangkap gambar depan library..sebab nak rasa aircond..ape lah masalahnya.. tapi tak pelik tangkap gambar kat mane2 pon and tak segan sebab last day and semua orang pon tangkap gambar tak kire tempat and dengan siapa..(tapi agak2 lah depan mesin atm pon nak tangkap gambar..tau la mesin atm tu selalu buat hal and kau dah lame dendam dengan dia)..

bagi yang tiba2 terkonfius tengok imej baru aku, tu memang aku..original lagi..and mesti ade yang fikir ouh maybe aku pakai tudung sebab aku pakai jubah..tapi hakikatnye aku dah mula belajar tapi still dalam proses..slow2..doakan untuk kebaikan okay..insyaAllah..

No comments:

Post a Comment