SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Sunday, April 8, 2012

alahai April

baru perasan yg bulan ni langsung tak update blog kesayangan aku ni lagu..maunya tak update..wifi dah block..padahal study week pon belum masuk lagi..alahai, sabar jelaa..dah laa aku tak bawak laptop..so end up nak online pinjam beruk band and lappy roomate..jasamu dikenang wahai roomate2 ku..banyak sangat event penting april ni..tu yang sampai tak sempat nak update..yang paling seronok, bulan ni maka tamatlah riwayat buku2 matrikulasi sebab dah habis belajar dah..insyaAllah tak payah repeat kot..mintak jauh..yang tak seronok sebab bulan ni jugak la final exam..nak sampai part yang seronok tu kena laa lepas part yang tak seronok tu dulu kan..ye dok??


so, to all matriks perak's students, saya nurul ameera binti roslan dengan ini memohon maaf dari hujung rambut sampai ke hujung kaki atas segala kesalahan tak kira sengaja atau pon tidak sepanjang setahun saya bersama kalian semua di sini..segala kenangan akan sentiasa saya simpan..gud luck and all the best untuk semua..semoga kita semua dapat result yang baik..insyaAllah..ameen~~

No comments:

Post a Comment