SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Wednesday, August 17, 2011

tersepit antara dua ayah

yeah, for those yang tak tahu,i have two dads..unik kan??and i love them both..so what is the conflict until im stuck in the middle..cenggini ceritenye..
take 1 : semalam tetiba ayah aku,incik roslan add aku kat FB..and i was like w0o, dah maju ayah aku skang..dah ada FB..ape lagi, approve laa..bukan orang lain pon..ayah aku jugak.. then aku plak add dia as father..
take 2 : ayah aku incik riszal ni plak memang dah lama dah ade FB and dah lame dah jugak bertapak kat dalam friend list aku and relation kat dalam FB pon as father jugak..but still ayah aku incik roslan 2 pon ayah aku jugak..so aku pikir tak salah laa kalau aku nak add lagi sorang father kat FB 2 kn??
take 3 : tengah dok comment2 wall post akak aku, mak aku pun join mengomen..then aku cakap kat mak aku yang aku add ayah aku incik roslan as father kat FB..then mak aku cakap 
"dah tebal sangat ke telinge u nak menghadap papa u(incik riszal)??dah la mase u tukar nama pon dia dah siap cakap wahh, guna nama penuh sekarang.."
(before this aku guna nama amy myra..then aku tukar jadi nurul ameera binti roslan..)
haisyhh..abes takkan aku nak remove plak ayah aku incik roslan 2 dari family member list aku??ye dop..

agak2 korang kompius tak bace cite nih..haha..

ney laa incik roslan, my real dad as in dalam ic

ney plak incik riszal, my dad yg jaga aku skang

so how???kompius2..~~

No comments:

Post a Comment