SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Saturday, June 18, 2011

k0lej saya cantik

di suatu pagi yang hening, sebelum kuliah bermula, maka saya sedar kolej saya mempunyai pemandangan yang sangat indah..bluekkk..ayat yang b0leh buat orang migrain..tapi memang kolej aku cantik p0n..sebab atas bukit.. and dikelilingi oleh bukit-bukit..tak payah cerita la berapa banyak bukit..memang banyak..boleh tengok sunrise and sunset lagi..kabus tebal macam kat genting..and pagi2 serious sejuk gilakk..


muka kebosanan menunggu lecturer..nak berjaya kita kena tunggu lecturer, jangan lecturer yang tunggu kita..

cantikk kann???

sejuk gila that time..dah la ada kabus..

brrrrrr..

sedang khusyuk menikmati keindahan alam, boleh plak diskodeng oleh classmate aku..

s0o,thats the st0ry..kat sini kalau datang dengan niat memang nak berjaya, memang boleh berjaya.. everything is here..use it wisely..XD

No comments:

Post a Comment