SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Saturday, June 18, 2011

bila kuliah dah mula b0san....

haa..siapa yang cakap kuliah tak b0san dah memang sah2 menipu..mesti ada jugak time bosan kan..same goes to me laa..before this like biasa jea time kuliah..concentrate..sejam jea p0n..but hari ni tak tahu laa kenapa, seriously tak boleh concetrate k0t..sepatah haram pon aku tak faham apa yang lecturer tu cakap..kesian dia, cakap sorang2..lecture chemist plak tu..so, if nak tidur melampau laa kan..plus if buatnye tetibe lecturer tu perasan aku tidur and panggil aku, tak ke niaya namenye tu..aku tak suka publisiti murahan macam tu okay..so cari laa cara nak bagi tak mengantuk mase lecture chemist 2..moto aku, matlamat menghalalkan cara.. matlamat aku tak nak tidur masa lecture menghalalkan cara aku hilangkan ngantuk..nak pasang earfone dengar lagu, aku freehair..memang 0bvious gila laa nanti nampak earfone tergantung kan..s0, since aku suka melukis, mula la rasa macam nak menyumbangkan hasil seni dalam note b0ok tu..maka terhasillahhhhh.. jeng jeng jeng...


lecturer pon aku nampak kecik jea..

kuliah yang bosan..

jeng jeng jeng...

muka bila dah b0san..

inilah karya kreatif yang berjaya dihasilkan walaupun otak dah tak boleh berfungsi sepenuhnya..

haaaaa..itulah kerja aku kat dalam dewan kuliah..tapi aku bertanggungjawab okay..after that lecture, aku pergi jumpa balik lecturer tu and suruh dia explain balik apa yang dia ajar..aku cakap aku tak faham padahal aku tak dengar pon masa dia ajar tu..haha..tadaaa~~




No comments:

Post a Comment