SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Friday, May 20, 2011

bila boyfriend saya dirampas orang

first of all, sebelum memulakan my story, ak nk bg tau dulu..title entry ini adalah rekaan semata-mata.. saje bg gempak..yg dirampas 2 bukan my boyfiee pon..hehe..but still i admire him..i think most of khairul fahmi che mat fans dah tahu kot yg jejaka idaman malaya 2 da bertunang on 17 mei 2011 dengan aimie sharmelia aka jejari runcing..so gigit jari jela yea..so, entry dis time juz nk pr0ve h0w lucky i am to have my besties around me..maybe for u guys its not a big deal but for me it is..it show dat my besties always there for me..walaupun after that dorg mencarut-carut da..sorry guys..




haha..at the end free jea dpat bengong..i love u guys s0o much..tanx for always be there for me..asta lavista..
p/s : ignore last comment from farrah dyla..she always be dat way..out of topic..but i still love her..


No comments:

Post a Comment