SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Tuesday, November 15, 2011

our jokes #1

when we get bored, we jokes around..actually its not just when we get bored..we jokes around like 24/7..gelak jea memanjang..sampai orang akan fikir, ape yang kelakar sangat??dude, get a life..
part 1 
location : library
watak : mija, aku, wanie, megat, hanif
megat : (masukkan plastik gula2 dalam kotak pensel wanie)
wanie : ha'ah..kotak pensel i memang tempat buang sampah sebenarnye..
megat : ouh yeke??nah ambik ni..(keluarkan sampah dalam kotak pensel dia and masukkan dalam kotak pensel wanie)
mija : laa, yeke..ambik ni jugak.. (buat same macam megat)
aku : nah, ambik aku punye sampah jugak..hanif, kau takde sampah ke nak masukkan dalam kotak pensel wanie??
wanie : eh, kau laa masuk sekali..
aku : wtf??&^%$#@!*&^%$

part 2
location : anjung siswa
watak : mija and aku
dengan penuh seronok lepak kat meja batu..then nampak ada satu paper ditampal atas meja batu tu..
aku : mija, try tgk paper ni..
mija : ape??ouh, jangan tinggalkan sampah di atas meja ini..
aku : dia cakap jangan tinggalkan atas meja..so, tinggalkan kat bawah meja boleh laa kn??
mija : hurm..so, kau laa duduk bawah tu..
aku : wtf..kena lagi..&^%$#@#$&^*

biasanye aku laa yang jadi mangsa buli..(macam takleh pecaye jea??bukan selalu aku ke yang buli orang) 

No comments:

Post a Comment