SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Tuesday, October 25, 2011

mimpi shah rukh khan giteww

memandangkan esok deepavali, tetiba laa pulak teringat satu mimpi ni..dah lama dah pon sebenarnye.. tengah seronok diulit mimpi (dah keluar dah ayat hiperbola, metafora, para-para sakura dia), tiba2 boleh pulak shah rukh khan terjah mimpi aku..over plak kau, siap mimpi SRK bagai..(dengki lettew SRK tak masuk mimpi kau)kalau korang pernah tengok laa, dulu ada satu movie nie, duplicate..dalam movie niea, SRK ada dua watak..satu jahat and satu baik..so dalam mimpi aku ni, aku kawan SRK yang baik laa.. and ntah macam mana, kajol pon ada kembar dalam mimpi aku ni..(dorang dari genetik yang sama kot) sorang jahat and sorang baik jugak..so, aku that time ada dengan SRK..aku ingat tu SRK yg baik, kawan aku laa..rupanya, tu SRK yang jahat and kajol yang jahat..then kajol suruh SRK tembak aku..(dengki lettew tengok SRK pandang aku semacam jea) punyelah cuak sebab nak kena tembak..then, SRK betul2 tembak aku.. (takpe sayang, i maafkan u..i tau tu u yang jahat, bukan u yang baik) dia tembak kat tangan..and aku betul2 rasa sakit and kebas kat tangan aku..ingatkan dah betul2 kena tembak dah..rupanya mimpi..tapi lepas sedar pun still rasa sakit and kebas kat tangan..ouh, sebab aku tidur tertindih tangan..sebab tu laa kebas..adoiyaii.. suspension betul..so, the end~~
p/s : selamat hari deepavali..

1 comment:

  1. over la kaw!!SRK la plak yea...kuat sgt lyan hindustan korg ni an

    ReplyDelete