SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Tuesday, October 11, 2011

kami bergabung kembali

so, after almost 5 months aku, dyla and mieza tak lepak same2, semalam kitorang keluar lepak.. 5 bulan lama kot..tapi semua pon still same..dorang makin gila ade laa..aku sampai dari kelantan pukul 3 pagi..tidur then bangun pukul 9..bosan and teringat plak yang dorang budak uitm dah cuti sem for 1 month..ajak laa dorang keluar pergi ts..mula2 lunch kat mc D..then pergi archery..and aku first time pergi, of course jakun okay.. sampai terkeluar arrow..segan gile..tapi, ade aku kesah..asal aku have fun sudah..at least aku tau..korang tau?? after that pergi bowling plak..macam2 gaya ade..hehe..tengok jam still lama lagi..so plan nak masuk cosmo world tapi konon nak usha harga dulu sebab takut lari bajet..kebetulan ade pak cik ni dah beli tiket tapi tak nak masuk and nak jual tiket tu murah kat kitorang..memang rezeki..masuk jea main semua game yang boleh mendatangkan period pain..ok, yang tu aku tipu jea..dyla jerit macam orang gile sampai tenggelam suara aku..mieza plak pucat sampai nampak cam dah takde darah..lemah jantung betul..then nak naik roller coaster.. mieza taknak tapi kitorang paksa jugak..roller coaster baru gerak 2 langkah, mieza dah bebel2 dah..keep on ulang2 "kenapa aku buat benda ni"..(tangan dua2 tutuptelinga, mata pejam, kepala geleng2) dramatik gile..habis satu round aku cakap kat dyla " dyla, cam tak sempat rasa ape2 pon"..dyla, "second round jom"..and sekali lagi mieza menjadi mangsa and mengulang babak dramatik dia..seronok.. ok laa..daa~~

No comments:

Post a Comment