SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.

Sunday, January 20, 2013

alahai emak kahwinkan aku

sekarang ni tengah gila meroyan nak kahwin..gatai no dek non..suruh mak carikan calon sebab takde orang nak..alahai..kisahnye sebab ada bestfriend dari sekolah menengah dah kahwin..padahal yang kahwinnya dah berbulan..bulan 10 last year..tapi sekarang baru datang angin meroyan aku pulak nak kahwin..sebab baru dapat berita yang bestfriend tu dah pregnant..amboi, subur kau noks..

call tok wan kat kampung..gile kau siap call nenek sebab nak kahwin..cerita kat tok wan sebab tok wan pon kenal member ni..tok wan cakap "biasa laa tu..dah kahwin,memang laa pregnant..ape yang peliknye".. wahai nenekku sayang, tau tak cucumu ini tak boleh terima ada kawan yang sebaya dah pregnant..tapi betul jugak tok wan cakap, kalau dah kahwin memang la pregnant..kalau kahwin tak pregnant pelik plak..(lagi pelik bila tak kahwin tapi dah pregnant..jeng jeng jeng)..tok wan siap boleh tanya lagi "kenapa??kau nak jugak" aduhai, soalan cepu mas..cepat je jawab taknak..

so,tiga tahun setengah habis part one..kalau tak kena repeat pape laa..(nauzubillah)..sambung part two dua tahun..baru boleh jadi assistant arkitek and kahwin..by that time umur aku ermmmmm 18..(nampak sangat tak sedar dirinya)..umur aku 24 tahun..tak de laa lewat sangat..yang gatal sangat nak kahwin sekarang dah kenapa..yang aku heran, gatal nak kahwin tapi calonnya takde..adehh..

so for now hanya mampu photoshoot pakai baju kahwin sambil berangan jelaa..siapala yang akan jadi mangsa nanti..haha..

so, inilah dia sahabatku sharifah nuramilia and husband..sebaya aku and dah pun pregnant..tahniah babe..dulu kita dating same2 kat dewan makan asrama..sekarang kau dah bakal jadi ibu..alhamdulillah..

ni kak aida, senior setahun dari aku masa sekolah menengah with husband..

ni kak diniey, kakak angkat mase sekolah menengah jugak..senior aku 3 tahun..

sweet kan dorang..sebab tu laa aku pon meroyan nak kahwin jugak..nak sweet sweet jugak..tahniah buat semua and semoga bahagia ke anak cucu and murah rezeki..aminn..(untuk pengetahuan, gambar ni semua aku curi kat fb dorang tanpa izin..ampun mak abah..mati aku lepas ni..)..aku tau dorang semua cantik tapi harap maaf mereka dah pun berkahwin..(mesti bile korang tengok gambar korang cakap patutla dorang dah kahwin and patut laa aku dah kahwin..celupar mulut kau jah)..yang belom kahwin kat bawah ni..apa lagi, masuk laa meminang..(pffttttt)




Lots of Love

AMEERA ROSLAN





No comments:

Post a Comment